A harmincnégy éves tervezőművész az Iparművészeti Egyetem, vizuális kommunikáció szakán végzett grafikusként. 10 évet töltött a reklámszakmában, majd önálló céget alapított. Jelenleg húgával, Eszterrel közös grafikai stúdiójuk, a Pixel Sisters vezetője.
Orsi szerint: A Coca-Cola alupalack grafikailag izgalmas felületnek bizonyult, mivel 3 dimenziós térben kellett gondolkodni. A téma ugyan adott volt, mégis mindenféle kötöttséget mellőzött, így szabadon lehetett 'garázdálkodni' a kifejezési formákkal. Azonban egy közös mégis adódott az egyébként teljesen eltérő megfogalmazások között - zene, a tánc, a pozitív hangulat és a Sziget fesztivál szellemisége.
A "Coke side of Life" kampány nemzetközileg is ismert egységet hozott létre a Cola-t szerető és fogyasztó emberek között. Számos kreatív vonal született, ismert és kevésbé ismert szakemberek, művészek álltak a kampányok mögött. Izgalmas, volt látni egy régi jól bevált márka "megengedheti magának" azt a kitérőt, hogy a világ minden táján vizuális egységet és egyediséget létrehozva próbáljon újítani.
A palack jó példa erre, remélem tetszeni fog... hát szerintem ilyen az élet Coke oldalán...